Author Description
My name is Aiko Shinohara. I'm an Environment Artist in the game industry in Japan. This Blog is for uploading my personal work. Another blog:背景アーティストのぶろぐ Twitter ID:nasubi_s
Author Social Links
Home
About
Contact
Sitemap
Home
Zbrush
Game
Hard surface
WIP
About
Contact
Sitemap
Hard surface
Texture
Post Page Advertisement [Top]
3dcoat
zbrush
Trex
Admin
Zbrushの練習にTrexをスカルプトしてみました。
Zbrushでスカルプト、3dcoatでレンダリングしてます。
リトポしてリアルタイムモデルにしてもいいけど、ひとまずこれでおしまい。
レンダリングしてみると変なところに影が入ったりするので、造形がおかしい部分が見つけやすいきもする。
3dcoatのレンダーは手軽で非常にいいのだけど、ポスト処理をかけれないので残念。
自分でマテリアルの設定色々いじって、もっといい質感が出せるようにしてみたいところ。
気が向いたら、リアルタイムモデル用にリトポしようかな。
Admin
No comments:
Post a Comment
Older Post
Home
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
Bottom Ad [Post Page]
Powered by
Blogger
.
Search This Blog
Recent
Popular
Comments
Archive
Archive
January 2017 (1)
April 2016 (1)
July 2015 (1)
June 2015 (1)
March 2015 (3)
January 2015 (1)
November 2014 (2)
October 2014 (2)
September 2014 (3)
August 2014 (4)
July 2014 (3)
June 2014 (1)
March 2014 (2)
February 2014 (2)
Drawing everywhere!
Tags
3dcoat
Drawing
Game model
Hard surface
Sculptris
Substance Painter
SubstanceDesigner
Texture
UE4
WIP
zbrush
Copyright 2017,
Shinohara Env Artist
. All rights Reserved.
| Designed by
Colorlib
No comments:
Post a Comment